b l o g - a r c h i v e

t w i t t e r

Follow nailyyodahh98 on Twitter

Thursday, August 18

I LOVE THIS PART OF TITLE

Weh sorry? Lama tk online, tk berblog, phone-ing, atau apa2 jeh. Nanti aku cer ;D
 K now memang dah jadi lebih WORSE! Tahu tk kenapa? Computer ada, internet ada, facebook ke apa ke yg ada password tk boleh bukak sebab kena blog dgn abg aku yg first yg mcm tah apa2 tuh! Kalau mcm tu, baik baling je internet ni T__T D; Kenapa bro, KENAPA!

Hm, getting worse, my phone. Mcm siaaa je oh. Tengah2 text dgn Sajid haaa, lepastu. Titibe, phone terus teroff? Aku mcm, EYH SIAAAA! Saba jeh, then try on then on then on. Baru dapat, leklek dia tulis kat screen "SIM CARD REGISTRATION FAILED" Aku mcm, eh bila masa aku bukak simcard akuu. Then dia tulis lg nak bukak without simcard ke aku tekan jelah "YES" Takde tulis "MY MAXIS" pun atas tuu. Tapi tulis "NO SERVICE" Ya Allah, sabar jelah aku en. Andthen mmg rasa bersalah gilalah dgn mamat Sajid uh. Then Then, rasa nak online. Tapi takut nanti bila online si Sajid ni marah pulak kenapa tk balas mesej en T__T. So, watlek wat Peace (Y)

Sekolah? Yeah, sebenarnya ni random gilee aku nak type nii.Okay, so ada budak baru enn, budak sama kelas ngn Maya, Sajid. Okay, HANDSOMEEE, TINGGII, PUTIH, ISLAM ;D GILALAHHHH. Nama dia Inel? Pelik bukan? Yeahh, dia bukan orang melayu. Kadazan lah ;p Sumpah weyy handsome lagi tinggi ;D So, peminat dia mesti lah banyak en. Kawan aku ramai suka diaa duh. Dia baik gilaaa dgn aku ;3 Meh aku cer..

Yeah, puasa kan so mana boleh makan ;p So macam biasalah aku masa rehat mmg lepak dengan Maya, Mira, Sofea, Sajid, Jackson, YOURBUT, YOURASS, Kiddo a.k.a Brian, Simon, Zech, Jeff and bnyk lah aku tk ingat lah. Lepak kat padang. Tepi padang uh ada gate yg masa balik en, aku lepak situu. Yang lain g main basketball atau bola sepak. Mmg masa rehat puasa atau tk mesti pergi situu, kawan aku lebih banyak kat situu drpd kat kelas :D

Okay, sampai hari kedua ke ketiga sekolah en, Sajid bawak Inel! OMG. Hahaha, aku biasa jelahh, aku tk suka pun diaa, cuma kawan aku yg suka dia tu mmg rugi tk ikut aku g padang ;p And then mcm aku, Maya, Sajid, Inel duduk kat pagar tu enn. Aku tgh baca buku Maya masatu. Maya, Sajid dgn Inel tgh borak2 jee. Then aku tengok gambar Maya masa kecik, sumpah comel! And then dia nampak, then dia malu ar terus rampas dari akuu ;p Dia lari, Sajid pun ikut sbb dia tgh tanya Maya something aku tktahuu lah. Leklek tengok sebelah, ehh Inel? OOOOO, aku macam OKAYYYYYYY (Y) Lama gak, dia tk buat apa2, aku pun tk buat apa2. Then dia mcm ajak aku ke apa tah, dia buat tgn cam ajak aku g main sekali arh basketball enn, cehhh! Aku pun ckp mcm, Ahh, its okayy. Pastu dia sengih terus blahh. Then masa diaorg tengah main, aku duduk sorang2. Masatu Maya dah kasi balik buku diaaa. Titibe ada manusia cakap " What'chu doin?" OMG. Terkejut bagai nak mampus :O Lehhh, Sajid runpenyeee lol. Aku tk ckp apa2, just sengih then tgk balik buku Maya, dia tengok jugakk. Dekat gile ngn aku. Rasa nak nyepok je muka diaaa. Lol :P Then dahh, dia fedup dgn aku yg duduk senyap je then dia terus main balik. Then Inel mcm pandang2 aku dengan sengihannya yg sgt memeltingkan akuuu, fuh serious comel dia senyumm, dia mcm buat tangan ajak aku main lagi ah en, aku mcm ah aku penat ah. Hahahahaha, sumpah dia baik. Nak jadi kwn dia ah. :)


Tadi pulak? Yes, btw harini 18/8/2011 ;p Yeah, mcm biasa rehat pegi tepi gate sebelah padang #akutakpuasa. Bawak puding, makan ah, harini aku ajak lg sekor kwn aku nama Anissa. Aku g ngn Sofea je, then dia ikutt. Diaorg terliur gilaa, hahahah aku jahat ;p Sedap wehhhh! Then Anissa kata, tkpee makan jelah odahku syg :) Sofea buat muke tk puas hati! Hahahah, dia jealous uh tk dapat rasa ;P Mcm biasa, main basketball semuaa. Andthen nii time belajar pulakk, aku ngn sofea nak pegi kelas apa tah lupa. Then jumpa Inel. Aku ckp kat sofea, weh jom cakap hi kat Inel? Hehehee, then aku jerit Inelll! Hi Inel :) Kau tahu dia jwb apa? Hey baby <3 OMG. Mula2 aku tk dgr, bukan buat2 yee, ye aku pekak hikhokkk. Aku tanya Sofea, wh dia ckp apa? Dia ckp Hey baby. Ohhhhh! K aku mmg ketinggalan zaman ;( Hahhah, andthen dia sengih lagii! YA ALLAH. MEMELTINGKAN betol! Aku tanya Sofea, kau ni biaf btol. Dia kata betollah! Aku mcm OKAYYY. Rugi kawan aku yg suka dia tuk takdaa. Hahahahaha. And hey, aku tk suka dialah. Aku just nak jadi bestfriend diaa :D

Pastu masatu rehat yg kedua, Sofea ternampak Inel, then dia cakap weh raudah kau tk percaya dia cakap Hey Baby tadi kau pegi ckp Hi balik kat diaa. Aku tanya mana diaaa? :O Tu haa abelakang mu. Ohh ;D Aku ckp HI INEL ;D Dia ckp Oh, hi baby :))) OMG. Dgn senyuman dia yg memeltingkan akuu uh. Hey! Mmg R.I.P lah aku ;D Sofea cakap, hah percaya belumm? Aku mcm OYEAHHH SOFIII ;D

HABISSSSSS. THE ENDDDDDDD. AKU RINDU KAU FARAU ;( FACEBOOK TK BOLEH BUKK :( TWITTER DGN BLOG JE BOLEHH. HM, AKU JUST NAK CAKAP MAYBE AKU AKAN SELALU BLOGGING <3 I'LLMISS'YA! KDAH, BYE


No comments:

Post a Comment