b l o g - a r c h i v e

t w i t t e r

Follow nailyyodahh98 on Twitter

Friday, August 12

YOU

Assalamualaikum w.b.t Okay, sesungguhnya ni memang first time aku bagi salam --' Okay, aku sebenarnya tengah tkde  mood dengan budak ini #klaki. Okay, aku tknak lah cerita banyakk en, cause dia suka baca blog akuu. Aku takut dia terasa lah. Sorry weyh, k . 


K aceni, sumpah weyh aku sukaaa kau :3 Even, aku tahuu pun kau tksuka aku. Aku tahu aku tahuu k. Okay, kau mintak num akuu. #kterujagilaa. Then text2, lama gilalaaahh. Then semua kata kau suka akuu, GILALAH~
Aku buat tktahu lah, tk kan nak jumpa kau pastu buat muka macam nak kencing enn. MEREPEK. K. Then sampai 1 tahap, aku rasa boring daaa ngan kau. Kau, text ngn aku pun tkde keja ke apa? Kau en hot ^^ Tp asal tkde keja lain ke?

1 tahap kemudian, aku dengar dari mulut kepala sendiri kau suka akuuu! GILA. Akuu, masatu dah tkda harapan dah kat kau. Even kat sekolah jumpa pun, buat senyum2 jee. Tk buat apa pun? Apa kau ingat aku gilaa apa nak buat jelir2 lidah cam org tak sedar diri? Tk k!

SUMPAH? K aku ada lah rasa happy  sikit. Yelah, tkdelah sia-sia selama ni aku suka kauu en. Then aku pun buat2 tktahu lah. Aku suka sikit jelah kat kau lg masa tuu. K, kau suka aku. Aku dah tksuka kau. Padan mukaa.

Satu hari, aku tanya kau. Kau jealous ke dgn semua benda nii? Dia kata yeaa aku jealous. K, kau dah admit. Masatu kita chat kat tempat lain bukan phone. Bila aku text kau, kau kata TK kau tak jealous! Kau gila ke? Ke yg aku chat dgn kau ni org lain? Ke yg aku chat guna phone tu yg lain? Eyh, kau manusia ke apa? Kau fake ke apa? Kau selalu tuka numb, itu kau ke kawan kau? Kdg kala aku rasa mcm .......... K kau tahuu? Okay lah, tk nak cerita yang benar sgt takut kau sedar diri kau siapa.

Kalau kau dah terbaca benda ni, k sumpah aku malu gila. Tapi nilah tempat aku nak luahkan isi hati aku weyh. Diary aku pun macam haprak. Kalau ada bestfriend pun, sumpah diaorg akan bgtahu kau. So, kalau kat sini aku rasa lebih safe kau tahuu? KDAH, BYE

No comments:

Post a Comment