b l o g - a r c h i v e

t w i t t e r

Follow nailyyodahh98 on Twitter

Sunday, November 27

New!

Assalamualaikum... Yeah lama gila tk post kan?? Hmm, skrg busy giler siaa. Kay skrg bukan 25 haribulan dah! Dah 28 dah! Hahaha tajuk tu tiou anda semua ;p So aku mmg selalu post kan sblm ni? Skrg aku sebok skitt... Hrp kauorg sabar ea?

Eh nah ni masa 26/11



Hahahahahaha bulat gila aite mata tuu. Yeah. so nak citer la aku dah ada nombor phone baru. So mmg bnyk lah org dok mintak nombor en. Ceh #bangga. Lol. Mmg klau kedit tkde pun, ade je org topup hahahaha. Budak kecik je baru 11 tahun! Hahaha baik budak ini. Nama die Mangkok. Haaaaaa mangkok?! Hahaha, nama sebenar dirahsiakan lah kwn. Mana boleh bgtahu. Jakgy die happy terlebih pulok!! So dia mmg gila. Baru 11 tahun tapi dah pandai bercinta. Eh woi! Bukan dengan aku -.- Adalah. Dia kpl masa umo 10. Yg pasangan die pulok 13!! Gile. Pasangan die lg besa dri die! Parah -.- Tapi dah.. clash ;p Sian die, haha!

Anyways, pohal lak cito psl die je nih?! Kay now. Aku kat terengganu. Ikut bapak ada hal. Mmg aku suka gila cara org Ganu ckp <3 Klah kelantan ;p Aku org kelantan, tp bahase die tk sehebat Ganu. Eceh! #orangganubangga. Hahaha, ayat die klau kat blkg mesti ade cam hurop "g" betol dok org ganu? Hehehe aku okay lah bahase kelantan. Tapi aku nak belaja gak bahase ganu weh! Ajo skit boleh dop? Bolih laaaa :3 K thats it. Nanti post lg! KDAH, BYE <3

No comments:

Post a Comment